در حال حاضر انواع كولرهاي گازي گارانتي دار و بودن گارانتي در بازار موجود مي باشد كه داراي قيمت هاي بسيار متنوعي هستند.

در اين مطلب مي خواهيم در مورد گارانتي كولر گازي و اين كه چه اهميتي بعد از خريد كولر گازي دارد، بحث كنيم.

كولرهاي گازي كه ضمانت نامه ندارند و آن ها را بيش تر به اسم كولر گازي هاي بانه اي مي شناسند بدون گارانتي هستند.

 

گارانتي كولر گازي

 

از جمله معروف ترين كولرهاي گازي بدون گارانتي كه در بازار آزاد موجود مي باشد كولر جنرال طرح لبخند است كه داراي جعبه ي نارنجي است.

در بازار انواع متنوعي از مارك هاي كولر گازي بدون گارانتي و با گارانتي وجود دارد كه از جمله ي آن مي توان به كولرهاي ال جي، سامسونگ و اجنرال اشاره كرد.

و اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه كولرهاي گازي گارانتي دار بخريم يا بدون گارانتي؟

با وجود اين كه خريد كولر گازي بدون گارانتي و ضمانت از ساير كولر گازي ها ارزان تر است ولي بايد بگوييم كه خريد كولرهاي گازي گارانتي دار داراي مزيت هاي خاص بسياري مي باشند.

 

به عنوان مثال كولرهاي گازي اسپيلت بدون گارانتي به طور معمول لوله مسي ندارند و شما در صورتي كه آن ها را خريداري نماييد مجبور خواهيد شد تا لوله ي مسي را نيز خريداري كنيد و از سويي ديگر هزينه هاي نصب لوله هاي مسي و همين طور كولر بر عهده ي خودتان بوده و بدين ترتيب بر ساير هزينه هاي شما افزوده خواهد شد.

 

به وفور مشاهده شده است كه گاز خنك كننده ي كولرهاي گازي بدون گارانتي تخليه شده است و خريدار بعد از خريد آن مجبور شده است تا هزينه ي پر كردن گاز مخزن را خود بر عهده بگيرد و به همين خاطر توصيه ي ما به شما اين است كه فقط كولرهاي گازي داراي گارانتي كه معتبر هستند را خريداري نماييد.

منبع: www.pardisir.com